Dag Nederland - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Luuk Ederveen - WaarBenJij.nu Dag Nederland - Reisverslag uit Goirle, Nederland van Luuk Ederveen - WaarBenJij.nu

Dag Nederland

Door: Luuk

Blijf op de hoogte en volg Luuk

08 Februari 2014 | Nederland, Goirle

Ondanks dat Nederland zich de afgelopen week van zijn beste kant heeft laten zien (dus..), moet ik toch zeggen dat het voor mij allemaal een beetje warmer en droger mag.

de afgelopen twee weken aardig wat schommelingen in m'n mood gehad.. bizarre gewaarwording kan ik je zeggen:

't begon zo'n twee weken terug, eigenlijk was gewoon iedereen in dit kleine landje in mijn ogen zwaar irritant, ondankbaar, onwetend, of simpel. Deze nogal onvriendelijke houding was één van de eerste symptomen van mijn mentale, fysieke en spirituele voorbereiding. de andere symptomen waren uiteenlopend van slecht slapen tot hectisch traplopen en van zwijgen tegen iedereen tot lange gesprekken met jezelf..

Een paar dagen voor vertrek is dit allemaal weer een beetje gaan liggen.. Ondanks alle voorbereidingen vanuit school en op eigen initiatief, kan ik nog steeds moeilijk bevatten dat ik morgen voor 4 maanden naar Ghana vertrek..

vandaag, zaterdag 8 februari, de dag voor vertrek voel ik me eigenlijk best relaxed.. "ik heb er echt zo'n zin in!" is een zin die ik de afgelopen 4 maanden helaas een beetje heb verkracht, het is wel zo, maar deze zin geeft in mijn ogen nu niet meer goed aan hoe groot die zin is en op wat voor manieren.

Ik ga zo af en toe mijn best doen om geinteresseerde te vermaken met de dingen die ik mee ga maken daar in Ghana. ik ben mijn schrijftstyle nog aan het ontwikkelen en ook de Nederlandse taal is bij mij helaas onder de maat, maar daar kunnen jullie wel doorheen lezen toch?

Vanavond nog 1 avondje gek doen en dan zijn we weg!

Daaaag Nederland :D

..dan ga ik nu mezelf maar eens ontdoen van een groot deel van mijn hoofdhaar.. het is in Golokuati immers zo'n 30 graden.. ..op een koele dag.

  • 08 Februari 2014 - 16:21

    Margot:

    Luuk!
    Ik heb je helaas niet meer gezien op de afdeling, maar geniet vooral nog van je laatste avond hier.
    Daarnaast wilde ik nog even zeggen: heel veel plezier op je avontuur! En ook deze is behoorlijk cliché, maar ik ga 'm er toch ingooien: geniet er echt van, want voor je het weet is het weer voorbij! Ergens denk dat dat wel goed komt ;) Have fun!

    Groetjes Margot

  • 08 Februari 2014 - 16:39

    Lilian Gerritsen:

    Heel veel plezier Luuk. Geniet er van en pas goed op jezelf. Groetjes

  • 08 Februari 2014 - 18:04

    Luuk :

    Haha lekker Margot, zeer bedankt en ik denk zelf dat dat ook wel goed gaat komen.
    swagger Lil! jij ook bedankt, ik zal op mezelf passen ;)

  • 08 Februari 2014 - 18:40

    Leslie:

    Hee Luukkie,
    De verhalen zal ik trouw stuk voor stuk lezen. Dat schrijven gaat wel goed komen. Laat de avonturen maar beginnen. Ben erg benieuwd naar de verhalen. Tot vanavond. Dan gaan we het eens goes vieren.

    Xxx ntb hvj Leslie

  • 10 Februari 2014 - 12:55

    Anne Sistaa:

    Luukske! Ziet er al goed uit dit kleine verslagje. Ik vind je schrijfstijl zeer vermakelijk, dus dat gaat zeker goedkomen! Gelukkig heb ik je nog uit kunnen zwaaien en zal ik je nog eens VEEL PLEZIER wensen! DIKKE KUS Xxx

  • 11 Februari 2014 - 16:26

    Nienke Zwiet:

    Je schrijfstijl is meer dan in orde, erg vermakelijk zoals sistaa hierboven al schrijft. Ik ben benieuwd hoe je het daar gaat vinden. Veel plezier!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Luuk

Actief sinds 26 Jan. 2014
Verslag gelezen: 755
Totaal aantal bezoekers 10202

Voorgaande reizen:

09 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Golokuati, Ghana

Landen bezocht: